ESRD (پایان مرحله بیماری کلیوی) آخرین 5 سال با کراتینین 8.2، چکار باید کرد

سه شنبه 12 ارديبهشت 1396
ن : lafee

ESRD (پایان مرحله بیماری کلیوی) آخرین 5 سال با کراتینین 8.2، چکار باید کرد

 

از نظر بالینی، مرحله پایانی بیماری کلیوی شده است به عنوان شرط بدترین کلیه توصیف و آنها نیاز به تلاش خود را برای کاهش سرعت پیشرفت بیماری را تا حد امکان برای جلوگیری از آسیب بیشتر است. در حالی که، برای بیماران مبتلا به ESRD و کراتینین 8.2، چه باید آنها را با آن انجام دهید؟

از آنجا که مرحله پایانی بیماری کلیوی آخرین مرحله از بیماری کلیوی است، هستند بسیاری از سموم و مواد زائد ساخت تا به خون شما وجود دارد، و در نتیجه سطح کراتینین بالا. چه چیزی بیشتر، رسوب سموم و مواد زائد محصولات نه تنها باعث آسیب بیشتر به عملکرد کلیه، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر، بنابراین، دفع مواد زائد گوناگون محصولات و سموم نقش مهمی را در بازسازی کلیه بیمار و بازیابی عملکرد کلیه ایفا می کند. بنابراین، پاکسازی دور مواد زائد و سموم می شود باید توجه خیلی بیشتر با بیماران و پزشکان متصل شده است. سموم-حذف درمان است توسعه یافته برای دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. مواد زائد و سموم مختلف که از بدن دفع می شود، یک محیط داخلی بهداشت ارائه شده است برای کمک به کلیه بیمار تعمیر.

در یک محیط بهداشتی و تمیز، درمان های طبیعی می تواند اثرات آن به عنوان آنها باید انجام دهید، پوشش می دهد که طب میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، بخار درمانی دست یابد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است مورد استفاده برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه. این یک برنامه خارجی است و گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم، به عنوان یک نتیجه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم. و پس از آن، شما می توانید یک زندگی بدون دیالیز و پیوند کلیه زندگی می کنند.

آیا شما از مرحله پایانی بیماری کلیوی و کراتینین 8.2 رنج می برند؟ آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی کمک به بیماران نارسایی کلیه از درد و رنج خلاص شوید؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال، دکتر کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/esrd



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ESRD (پایان مرحله بیماری کلیوی) آخرین 5 سال با کراتینین 8, 2، چکار باید کرد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.